Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u Narodnim novinama broj 43/17 novi natječaj
za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja, iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (tzv. Vinska omotnica).
"Vinska omotnica" odnosi se na bespovratna sredstava EU kojima je cilj povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda, izgradnje i opremanje vinarija te projekte marketinga i promocije vina.
Korisnici mjere su proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna) te udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina).
Prihvatljive aktivnosti:
- ulaganja u objavljivanje reklama u medijima,
- ulaganja u odnose s javnošću, promociju, marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje,
- ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja,
- ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja,
- administrativni troškovi i troškovi osoblja.
Razina potpore iznosi
do 80% od ukupno prihvatljivih troškova. Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je
200.000 eura.
Rok za podnošenje prijava je do
31. svibnja 2017. godine.
Više o natječaju te detaljne upute s popisom obrazaca dostupni su na:
http://www.apprrr.hr/vinska-omotnica-1033.aspx