Novi natječaj iz Vinske omotnice za sufinanciranje promidžbe na tržištima trećih zemalja – prijave do 31. prosinca
7. prosinac 2015.

U sklopu „Vinske omotnice“ – bespovratnih sredstava EU kojima je cilj povećanje konkurentnosti hrvatskih vinara i vinogradara kroz mjere restrukturiranja i konverzije vinograda, izgradnje i opremanje vinarija te projekte marketinga i promocije vina, Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je u Narodnim novinama 131/15 novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja. Korisnici ove mjere su proizvođači vina (fizičke ili pravne osobe) upisani u Vinogradarski registar, javna tijela utemeljena zakonom koja predstavljaju proizvođače vina (osim korisnika Državnog proračuna) te udruge proizvođača vina i zadružni savezi (čije su članice barem tri zadruge koje se bave proizvodnjom vina). Dozvoljena ulaganja unutar mjere su objavljivanje reklama u medijima trećih zemalja (tisak, televizija, radio, internet), ulaganja u odnose s javnošću, promociju i marketing, uključujući organizaciju informativnih putovanja u Hrvatsku, promociju imidža Hrvatske, promotivne prodaje, ulaganja u izradu i distribuciju promotivnih materijala za tržišta trećih zemalja, ulaganja u sudjelovanje na sajmovima i drugim događanjima na tržištima trećih zemalja te ulaganje u provođenje istraživanja tržišta trećih zemalja. Detaljan popis prihvatljivih aktivnosti i troškova za mjeru Promidžba naveden je u Prilog I Natječaja. Razina potpore iznosi do 80% od ukupno prihvatljivih troškova, unutar čega se udio od 50% prihvatljivih troškova odnosi na sredstva EU, a udio od 30% od ukupno prihvatljivih troškova na sredstva državne potpore proračuna RH. Najviši iznos ukupno prihvatljivih troškova po projektu je 200.000 eura. Rok za podnošenje prijava na novi natječaj za mjeru Promidžba na tržištima trećih zemalja traje do 31. prosinca 2015. godine. Detaljne upute možete pronaći ovdje

vinska_omotnica_trzista_3_zemalja

Povezani članci
Javni poziv Jačanje primijenjenih istraživanja za mjere prilagodbe klimatskim promjenama i upravljanja rizicima
Javni poziv Jačanje primijenjenih istraživanja za mjere prilagodbe klimatskim promjenama i upravljanja rizicima

Svrha Poziva je pružanje potpore provedbi primijenjenih znanstvenih istraživanja iz područja prilagodbe klimatskim promjenama i smanjenja rizika od katastrofa vezanih za prilagodbu klimatskim promjenama.

OBJAVLJEN NATJEČAJ “EUROPSKE NAGRADE ZA PROMICANJE PODUZETNIŠTVA 2025“
OBJAVLJEN NATJEČAJ “EUROPSKE NAGRADE ZA PROMICANJE PODUZETNIŠTVA 2025“

Europske nagrade za promicanje poduzetništva identificiraju i prepoznaju najuspješnije promotore poduzetništva i poduzetničkog duha diljem Europe, predstavljaju najbolje prakse i politike za razvoj poduzetništva, podižu svjesnost o dodanoj vrijednosti poduzetništva te potiču i nadahnjuju potencijalne poduzetnike.

Poziv za sudjelovanje u pilot projektu Textiloop
Poziv za sudjelovanje u pilot projektu Textiloop

Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) u sklopu projekta TEX-DAN pokreće pilot projekt Textiloop – digitalna SaaS web platforma. Riječ je o platformi tvrtke Textiloop koja omogućava minimalizaciju ili anuliranje tekstilnog otpada tijekom proizvodnje te razmjenu tekstilnih ostataka s drugim sudionicima platforme u stvarnom vremenu.

Objavljen drugi Natječaj za provedbu intervencije 75.01. – Uspostava mladih poljoprivrednika
Objavljen drugi Natječaj za provedbu intervencije 75.01. – Uspostava mladih poljoprivrednika

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju objavila je drugi Natječaj za provedbu intervencije 75.01. Uspostava mladih poljoprivrednika iz Strateškog plana Zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023. – 2027.