U četvrtak, 20. veljače 2020. objavljen je Javni poziv za financiranje/sufinanciranje obljetnica ratnih događanja i stradavanja te prigodnih nadnevaka vezanih uz Domovinski rat u 2020. godini.
Prijedlog za financiranje/sufinanciranje mogu podnijeti (prihvatljivi prijavitelji):
- udruge registrirane sukladno Zakonu o udrugama (NN 74/14, 70/17 i 98/19) koje su se svojim statutom opredijelile za obavljanje djelatnosti i aktivnosti koje su predmet financiranja Pozivom (promicanje vrijednosti Domovinskog rata te zaštita i promicanje interesa hrvatskih branitelja i stradalnika iz Domovinskog rata), a što je vidljivo iz njihova statuta i
- udruge koje su uskladile statut sa Zakonom o udrugama ili su podnijele zahtjev za usklađivanjem statuta pri nadležnom uredu (što dokazuju potvrdom nadležnog ureda).
Prihvatljive aktivnosti za financiranje/sufinanciranje Pozivom:
- obilježavanje obljetnica stradavanja u Domovinskom ratu
- obilježavanje obljetnica osnutka ratnih postrojbi
- obilježavanja obljetnica akcija i operacija u Domovinskom ratu
- obilježavanje prigodnih nadnevaka vezanih za Domovinski rat i braniteljsku populaciju
- sportske i druge aktivnosti memorijalnog značaja koje se organiziraju u znak sjećanja na stradale hrvatske branitelje u Domovinskom ratu
- druge prihvatljive aktivnosti obilježavanja događanja iz Domovinskog rata.
Prihvatljivi troškovi za financiranje/sufinanciranje Pozivom:
- vijenci i svijeće
- troškovi prijevoza i smještaja
- hrana i osvježenje za sudionike obilježavanja, pribor za jelo
- troškovi najma opreme i prostora
- tisak plakata, zahvalnica, pozivnica, plaketa
- trošak slanja pozivnica
- majice, kape, promotivni spotovi
- pehari, medalje, sportska oprema, troškovi suđenja utakmica
- slikarska platna, boje i ostali slikarski pribor
- osiguravanje hitne medicine pomoći i zaštitarskih usluga
- ugovor o djelu/autorskom honoraru isključivo za vanjskog suradnika
- ostali izravni troškovi neophodni za provedbu predložene aktivnosti koji su rezultat provedbe aktivnosti u svrhu ostvarenja rezultata i ciljeva aktivnosti.
Svaka udruga na Poziv može podnijeti najviše tri (3) prijedloga (aktivnosti) za financiranje/sufinanciranje. Ukoliko udruga podnosi više od jednog prijedloga (aktivnosti), svaki prijedlog mora dostaviti zasebno, odnosno na zasebnim obrascima za prijavu. Na Poziv se mogu prijaviti aktivnosti koje će se provoditi zaključno s 20. ožujkom 2021. godine.
Iznos koji se udruzi može odobriti za predloženu/e aktivnost/i je od najmanje 1.000,00 kn do najviše 30.000,00 kuna.
Rok za prijavu na Poziv je 20. ožujka 2020. godine.
Više informacija na poveznici.